Tiden, maten, dagen

Ibland går tiden segt. Skolan börjar klockan 13 idag, men ska träffa Hannah och Hanna vid halv tolv först för att börja på vår nya seminarieuppgift. Men nu är klockan bara halv tio. Jag har varit ute på promenad, tagit en dusch, diskat, lagat matlåda (eftersom jag ändå behövde färdig mat ikv) och städat undan klädberget från soffan. Nu placerade jag rumpan i sängen och börjar känna mig trött istället, attans! Men tiden kommer garanterat springa ifrån mig snart. Men ikväll och imorgon har jag tusen grejer att göra så det är lika bra att njuta medans det varar.
 
I helgen ska jag laga middag åt familjen, vems idé det nu var. Någon som har något tips på gott och lättlagat? Min hjärna har nog torkat ihop.
 

Kommentarer
Postat av: Sanna B

När det krisar gör jag pastasallad med babyspenat och stekt halluomi. Med en dressing på citron och olivolja. Dundergott! Och tar typ en kvart att laga. Kan inte misslyckas. ;)

2013-04-11 @ 23:18:05
URL: http://minoru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0