The day after

Inflyttningsfesten igår blev riktigt lyckad. Det kom en hel del folk och alla verkade trivas. Jag vågade till och med lämna lägenheten och alla partymänniskorna ensamma i typ en kvart, vilket i och för sig var en skum upplevelse. Haha! Men den stod kvar när jag kom tillbaka, kanske bara hade lite blötare golv^^ Jag, Sara och P3 drog sen vidare till Lijan, vilket var första gången för mig sen de renoverat. Väldigt impad, det såg så mycket bättre ut.
 
Idag har jag inte gjort många knop, huvudet dunkar och kroppen är seg som en grön godisråtta. Städningen skötte jag när jag kom hem i natt (puh!) men jag hann i alla fall dra ut på en promenad innan snöstormen. Nu ska jag se på Mr Selfridge och käka min goa micro-pizza! I övrigt är jag sjukt sugen på äppelkaka. Becka, din äppelkaka med lite vaniljkräm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0