Ny mobil på väg!

Idag tog jag mössan i handen och gick till banken, inte var dag man är där. Beställde ett nytt bankkort, finally! Karlssons klister hjälper inte länge till. Och när jag nu äntligen har fått mitt Mecenatkort, och tillgänglighet till alla studentrabatter igen, passade jag på att beställa en ny mobil idag också! En Ajfåne! Det ni! Det ska bli så skönt att få slänga den nuvarande tatt-ersättaren rakt ner i asfalten från fjärde våningen!! Eller ja, lägga tillbaka den i mammas låda. 
Jag har även handlat riktig mat och nu hämtat ut resten av kurslitteraturen. Puh, det är som lugnet före stormen där ute! Kallt ända in i märgen och ändå för varmt för mössa och vinterjacka. Det sägs att det ska snöa fredag-lördag. Jovars, kolla bara in dagens väder i Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0