Många bollar i luften!

Just nu är det mycket på gång i min hjärna, kropp och sinne. Grupparbetet har kommit in i maxfart. Vi planerar inför sista seminarieuppgiften och starten av B-uppsatsen. Det ska planeras in och genomföras i veckan. Sen har jag två olika fika-tillfällen inplanerade i veckan, och en middag plus film-tillfälle. Därefter ska jag bli Sannas hjälpreda till helgen, och fundera på reseförslag med syrran. Träningsvärken sen i fredags är inne på sin andra och värsta dag, och huvudvärken sitter kvar sen igår kväll. Natten blev dryg då grannen startade sin fest runt klockan 02 och någon idiot bestämde sig för att skjuta upp raketer utanför mitt fönstert vid 04. 
 
Hann i alla fall vara ute lite i solen idag. Blev en sväng till marknaden med Vella och hennes kompis Tess, tillsammans med två små knattar som var riktigt charmiga! Det Är roligare att gå bland alla ballonger och karuseller när man är i sällskap av små barn! Vi avslutade med lunch på Sibylla och en kladdig glass till efterrätt. Mycket trevligt! Därefter har jag vårstädat, lagt upp skridskor och tjocka jackor på vinden. Nu är det dags för kvällsmat och sen slinker det nog ner en liten Brownie in a cup. Hoppas alla får ett trevligt söndagsmys. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0