Frustrerad

Idag är en sådan där dag då jag verkligen gör mitt bästa men då allt ändå fufflar runt! Imorse blev jag grillade av läraren om vårt uppsatsarbete som ingen av oss har full koll på tror jag, och tydligen har han inte fått de mail vi skickat och vi har därför missat deadlinen! Suck, han babblade på med "har du inte skickat", "jag har inte fått något mail från dig". Utanför skolan åkte bussen ifrån mig och när jag väl kom hem med min hungriga mage visar det sig att jag inte har någon mat hemma. Duktigt Eve! Det blev youhurt och kakor till lunch innan jag sprang iväg och köpte ingredienser till en snabb-lasagne. Alltid något!
Nu är jag snart på språng igen för att lämna en kruka och ett par filmer. Ikväll väntar sedan träning med syrran igen. Ska faktiskt bli skönt att träna bort frustrationen, även om ett boxningspass skulle vara att föredra. Det mina vänner hade passat ypperligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0