Check, check, check!

Idag kan jag checka av en sommarjobbsintervju och en redovisning. Båda gick fantastisk bra, redovisningen var  en metodövning som blev godkänd och sommarjobbet blev kirrat! Jag ska joina Sanna med att resa ogräs och klippa gräs och häckar och  sånt. Håller tummarna för att vi kommer få vara på samma ställe, vore ännu mer toppen då.
Annars är jag en glad Iphone-ägare, det är så skönt att ha en mobil som man faktiskt kan prata hela och långa samtal med utan att den lägger på stup i kvarten. Det känns som om jag aldrig är hemma längre, men ändå lyckas jag producera så himla mycket disk att jag snart misstänker hemliga inneboende. Men shi får de, för nästa vecka ska hela låssystemet bytas ut. Välkommen vaktis. Varför har jag alltid så otur med sånt där? De bytte mitt lås när jag flyttade in, nu kan man ju undra var de har slängt alla sina nycklar i för dike. Imorgon är det dags för en ny låång skoldag och sen hämta nya lägenhetsnycklar. Men för nu, blir det snart natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0