Torsdag den 13!?

Min dator har startats om cirka 10 gånger idag.. Internet passade på att sluta fungera, fast anslutningen var helt okej. När äntligen Internet kom igång igen hängde sig varenda program och anti-viruset fick en knäpp med att köra 4 systemsökningar samtidigt. (och nej jag hade inget virus) Tillsist när datorn fått vila och jag lagt några timmar på att skälla på en annan dator - då passade tangentbordet på att strejka. Det är där jag är just nu, sitter vid en annan dator och försöker googla fram hur man får igång det igen. Det lutar åt en till omstart..
 
Det känns som om någon tycker att jag bör ta torsdagsmys istället för att fortsätta plugga. (vilken bra ursäkt!) Jag är inte den som ger upp i första taget, så att jag funderar på det nu säger väldigt mycket. Jag vill också ha en sån där tekniknörd-kille! Gärna en snygg en. Men de växer väl inte på träd såklart. Aja, wish me luck så ska jag skälla på datorn en gång till. Eller som min gamle (eller f.d passar nog bättre) mentor alltid sa: Lär dig mantrat "Hata data, hata data"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0