Många bollar i luften!

Jag är en världsmästare på multitasking! Nyss köpte jag en bok för 15 kr  samtidigt som jag dammsög lägenheten (gick runt med datorn i famnen med internetsladden släpandes och dammsugaren i andra handen). Just nu läser jag en pluggbok samtidigt som jag ritar på datorn och tv:n står på - effektiv pluggning kallas det;) Jag gör sällan mindre än två saker samtidigt, dessa höstveckor. Kanske är det bra, kanske är det inte. Det mest extrema var att svara i telefonen i duschen^^ Men då var det ett väldigt viktigt samtal och jag hade väldigt lite tid att fixa mig klar. Nu ska ni inte bli oroliga över vad jag gör när ni ringer! I vanliga fall handlar det bara om att laga mat, diska, se på tv eller skriva på datorn samtidigt. Puh. På tal om mat så blev jag hungrig nu, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0