Hur kan man känna en person i större delen av livet utan att egentligen känna personen?

Igår var jag megaduktig! Jag städa, dammsög, tvättade golv, målade pappas gamla kökssoffa, tvättade fönster, hackade tacos, åkte och handlade och tillsist sydde fast tre knappar på en kofta. Jag vet inte var denna super-energi kom ifrån, jag kröp för tusan runt på badrumsgolvet och skurade golvet innan jag hoppade upp och började tvätta fönster! Idag har energin mattats av lite, men jag har i alla fall målat och rensat garderoben. Antagligen kommer jag vara heeeeldöd imorgon.
 
Anyways, jag skickade in min sticksåg idag, läraren såg den tre gånger och hade hela tiden något mer att säga, men idag gav jag helt upp.
Nu väntar en till uppgift, sen kommer den omöjliga och läbbiga systemkameran.
 
Imorgon ska jag göra ett nytt försök att ringa sjuksköterskan, tydligen fanns ingen vid telefonen i fredags - telefontiden var mån-tors.. Men imorgon så! Önska mig lycka till, och att det blivit något knas eller ihopblandning. Är du inte Evert Lundell?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0