Kort om helgen

När man inte vill går dagarna riktigt snabbt. Jag har haft en fantastisk helg, framför allt borta från datorn. En härlig familjehelg med en trip till Ikea, god hemlagad mat och bara massa prat och mys! Imorse vaknade jag tidigt och såg att det snöade ute. Det var så himla fint! Även om det är alldeles för tidigt, men snön kommer ju knappast stanna på marken än.
Denna dag har jag dedikerat till pluggandet. Jag ska läsa två kapitel till imorgon, göra klart och lämna in en uppgift till ikväll, börja på en storyboard, tentaplugga och börja rita på en hemsk systemkamera. Jupp! Snart dags att sätta igång, men först en promenad ute i de iskalla vindarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0