Imorgon är det showtime!

Yes imorgon är det dags! Efter veckor av grupparbete ska jag, Linnéa och Per kliva upp och få våra tio minuter i rampljuset! Just nu är jag grymt laddad! Vi har haft en väldigt rolig och trevlig tid, så jag vet att vi gjort vårt bästa! Dessutom har vi några helbra saker att visa upp! Den enda dryga är att vi före redovisningen har en massa timmar workshop.. Och att jag fortfarande inte är klar med kamerahelvetet som jag tänkt. Kamera-dagen är D-day och kommer på fredag! Som tur är har jag i alla fall bästa Elins födelsedagsfest på kvällen att se fram emot!
Nu måste jag stänga ner Skype och läsa igenom mitt manus ordentligt för första gången. Wish me luck for tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0