Blod, svett och tårar!

Japp det är dagens summering; promenadsvett, näsblods blod och ursinniga frustrationstårar! (Systemkamera-helvetes-projektet går alltså sisådär) Annars har jag kommit på att jag längtar till december! Mys, mycket att fixa och mera mys! Dessutom mindre pluggande. Yeah! Låter väl bara toppen?Men det är ett tag dit. Så länge ska jag knapra mina antibiotika tabletter och undvika alkohol det närmaste tre månaderna.. Aja, min lever kommer i alla fall må bra :) Bara drygt att det är under just de tre månaderna som de kanske brukar drickas en del. Men för det säger jag såklart inte nej till festandet! Man kan ha kul ändå och det får jag väl visa resten av året! ;)
 
Nu ska jag värma en stor kopp varm choklad, stänga av dator och pluggande och trycka på en film! Imorgon väntar grupparbete via Skype!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0