Always look on the bright side of life!

Idag har varit en sådan där dag då man egentligen inte känner för att göra någonting. Tyvärr har jag ju då självklart massor att göra. En trip till skolan, där vi fick information om den kommande tentan. Som förresten verkar helsnurrig och läskig! Nu sitter jag vid datorn och ska skriva tre artiklar, ett arbete som egentligen inte behöver ta så här lång tid, om det inte varit för att jag är helt tom i skallen och skjuter upp det hela tiden. Därefter ska det städas, laga mat och packas. Om det nu kan kallas att packa när man bara är borta en natt (?) Släng ner, släng ner..
 
Jag har idag hämtat ut biljetterna till mitt lilla äventyr imorgon, och samtidigt passat på att köpa massa färdkost och smaskiga saker! Hoppas jag slipper bli sövd om det blir operation, tror inte jag överlever fastan^^ Kan även passa på att önska att det inte blir någon operation!
Hur som helst vill jag i alla fall tacka för allt stöd, alla lyckoönskningar och alla utlåningar av anhöriga som jag fått! Det går som det går, och blir det pannkaka av allt så tycker jag i alla fall om pannkaka - så länge det finns hallon- eller jordgubbssylt!

Kommentarer
Postat av: Elisa

Lycka till! :) Det kommer gå jättebra! :) <3 Tankarna finns med dig :)

2012-10-01 @ 17:10:44
URL: http://allinlife.blogg.se
Postat av: Liza

det kommer gå bra =)lyckönskningar från Becka & mig.

2012-10-02 @ 15:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0