Tiden går snabbt när man har roligt!

Jag har haft en riktigt härlig familjemyshelg, det var precis det jag behövde efter den senaste stress-veckorna. Lördagen, alla helgons dag, plockade vi upp syrran från hennes gamla jobb (för allra sista dagen!) och åkte iväg för att tända ljus. Vi hade tre stopp, började vid Stora Tuna, sen Torsång och tillsist Vika. Allt som allt tände jag 4 st ljus. Både på väg mot Vika, och när vi styrde kosan hemåt i mörkret, sprang det rådjur över vägen. Det sista kom väldigt nära och jag är überglad att jag inte satt bakom ratten! Väl hemma lagade vi mat tillsammans och åt sedan kladdkakan jag gjort till syrran för att fira hennes nya jobb.
Kvällen avslutades helt perfekt med Downton Abbey! Nu är alla lördagar fram till jul bokade ;) Jag kollar på månnga serier, flera är favoriter, men i olika kategorier, Downton är en sådan. Riktigt bra! Igår gick Mary och Matthew äntligen mot altaret, men tralier har sagt att någon kommer bli övergiven där, så spänningen fortsätter!
 
Trackback
RSS 2.0