The past, the present and the future

Dagarna går i snabba svängar! Skolan swischar förbi och jag har upptäckt att jag slumrat för länge, men än finns det tid att lösa. Idag shoppade jag och syrran några julklappar till päronen. Check, nästan klara. Varför blir det alltid så att man hittar massa saker man själv vill ha när man ska köpa åt någon annan? Gack,
 
Hon som fortfarande är innehavaren av lägenheten jag vill kika på, ringde tillbaka idag! Äntligen, efter två dagars ringande. Problemet var bara att jag missade det med två minuter, och hon svarade inte när jag ringde upp två gånger.. Suck. Tydligen kan Tunabyggen inte göra något åt saken, de har inte rätt att gå in och visa förrän det nya inflyttningsdatumet, även om jag tycker de i all fall borde sätta lite mer press på innehavaren. So that´s it. Får fortsätta ringa.
 
Imorgon ska jag sova länge, jääättelääänge! För att jag för första gången på flera dar, vet om att vaktmästaren INTE kommer! Hallelujah! Men de återvänder ett helt gäng nästa vecka, då de ska göra något exprimentiellt med röret, så att de i värsta fall kan ha sönder det. Vilket innebär att de då kommer stanna här fram till jul och riva upp och byta skitsaken! (nej, detta gäller "vattenröret" i köket - inte badrummet)
 
Och skrivuppgiften är fortfarande inte klar än. Men snart är det december!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0