Good, better, worse

Dåligt med sömn och en förkylning som kommer närmare, tar nog snart strupgrepp på mig. Trots allt jag försökt göra för att stoppa den - har varit ute i friska luften, käkat vitaminer och förebyggt hela helgen lång och inte tusan fungerade det Har till och med haft en släng av feber, men skam den som ger sig! Helgen har trots allt varit helt underbar, underbart lugn och skön. Idag har vi firat världens bästa pappa! Döttrarna lagade mat, medan han fick spela spel på datorn. Därefter blev det tårta och en liten present.
 
Nu sitter jag och försöker förbereda inför debatten i typografi imorgon, inte precis ute i god tid.. Efter den ska jag iväg och köpa en fickspegel till syrran och sen möta upp henne innan hon ska fotograferas på Galaxen. Det är till hennes nya arbetsplats hemsida, de har helfigurs kort på hela personalen! Haha, hon är såå glad för det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0