Det känns så otroligt skönt!

Åhåå!!! Nu är tentan över, hur det gick får jag veta om tre veckor! Kändes okej i början men sen gick det neråt, lurig och svårare än jag tänkt mig..! Men över för just nu iaf! Igår lämnade jag även in de sista skriftliga i kreatvit skrivande, artikel och säljbrev. Så nu är två kurser över! Yabadaba doooo! Jag överlevde de sista veckorna med nästintill dygnet runt arbete på kamera-helvete och sen grupparbete, inlämningar, redovsiningar och tentapluggande!
I min trötta hjärna är klockan typ 20, 21 nånting, men dags att sätta in lasagnen i ugnen och sen bara njuta av en heeelt ledig helg! Kanske ska läsa en bok? En RIKTIG bok och helt frivilligt. Oh yes, oh yes, oh yes! 

Kommentarer
Postat av: Natalie

Ha en trevlig ledig helg! Kram :)

2012-11-03 @ 12:35:13
URL: http://rockpointnattie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0