Scary vs cutie

Jag gillar inte ormar, visst jag kan titta på och till och med klappa stora pyton eller boaormar. Men sticker helst åt andra hållet när de kommer fram i verkligheten. Och just idag fick jag se TRE stycken, jag blev omringad! De slingrade sig över stigen bakom mig och framför. Saken var den att "stigen" var en cirka två meter bred landremsa mitt i en älv. Slutsats: ingenstans att fly! Jag vet att jag är fånig och de antagligen var mer rädda för mig än jag för dem, men usch säger jag bara. Usch usch.

Tur att det finns sötare djur att titta på.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag förstår dig fullständigt. Fy fabian! Jag hade varit livrädd. =S

2012-05-19 @ 23:33:45
URL: http://minoru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0