Guess what?

Jag är fortfarande här. Dumma dator, dumma socker. Sängen börjar iaf se skön ut..

Btw Mallou, jag höll på att anmäla oss frivilliga till Bruksfestivalen på lördag ;) Men det fanns inga roliga saker kvar, och man får ju inget för det så. Annars hade jag tyckt att du passat perfekt för att göra ballongdjur, eller varför inte ta hand om ormarna..uh. Men det blir kanske en traditionsenlig bulle? Och en färgglad ballong! "Ingen kan vara nere med en ballong" ;D
Nä datorn tänker visst dö nu så tänker vända mitt fejs till den andra kära saken här hemma, smalis-burken (?) och lite natt-tv!

Puss på er sötisar!

Kommentarer
Postat av: M-L

Haha, jag tror jag hade haft sönder alla ballongdjur eller smitit iväg med alla de hem ;D Men hade varit kul att dra dit o kolla :-)Kram!

2012-05-31 @ 12:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0