Enhetlighet

Ett halvt utkast har jag läst, en halvt. Herregud jag är så ofokuserad och töntig just nu så det är inte sant. Ja töntig, känner mig som betjänten i Grevinnan och just det, betjänten! Jag har hoppat igenom tre dörröppningar nu och kan verkligen inte sitta still. Tänk vad en dag med hårt fokus-tänkande och koncentration kan göra, och en viss dos av socker. En bra sak är att jag säkerligen kommer vara uppe hela natten och därmed har en massa tid att läsa utkast och alla andra böcker i hyllan om jag får lust med det ;)

Förresten, enhetlighet, är ett riktigt roligt ord! Här kan jag skriva det massor av gånger, inget klagomål här inte, och inget basis ;) Eve rules. Skönt som omväxling, när hela dagen annars har handlat om ett skrivdokument och tre olika viljor ;) Mehe! Men vi är trots det den fantastiska trion, jag, Sanna och Nathalie, G-force!

Jag borde verkligen stänga av datorn nu. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

PÅ LOKAL BASIS!!!! ;)

2012-05-31 @ 15:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0