Det blev en dag i storstaden

Hemma efter en fantastisk dag i huvudstaden! Strollade runt på massa gator och i massa affärer. Vädret kunde inte vara mer perfekt och lunch på uteservering var därmed helt glasklart. Jag måste säga att jag har den allra bästa och finaste systern i hela vida världen! Ibland är vi dock för lika för vårt eget bästa ;) Körde kapptävling om en tröja vi båda gillade, hittade helt fel storlek på första Zara, så vi tävlade vem som skulle hitta den först på nästa Zara. Jag kan inte säga att jag blev en tröja rikare, men jag förlorade inte för det! (fanns inga storlekar igen) Efter 4 vändor på Monki och en halvtimme inne på Lagerhouse, började dagens timmar försvinna och det stekheta tåget började tuffa tillbaka till Borlänge.  

Nu ska fötterna få vila, magen matas med smärtstillande och huvudet manas till att skriva klart seminariuppgiften till imorgon.

Tjoflöjt alla glada!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Du vet väl att man inte ska ta värktabletter när man har magkatarr?...:P

2012-05-26 @ 17:38:07
URL: http://patriciasb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0