Workshop!

Vi hade en workshop dag om copywriting i skolan idag. Riktigt roligt! Om än väldigt svårt att få ner något fantastiskt innan äggklockan tickat klart sina 5 min. Idag har jag även lämnat in min layoutuppgift i InDesign och imon kommer hemtenta resultatet..

Imorgon ska jag även träffa Francy och langa stekpanna! Den som varit min kompis hela vägen hem från Örebro ;) Därefter blir det lunch med syrran, innan hon återgår till sitt ex-arbete och jag åker hem för att träffa vaktis, som ska komma med nya nycklar till lägenheten. Yaay min favorit person.. Kommer i alla fall vara påklädd denna gång förhoppningsvis! Ha det gött!

/E

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hörrödu, din särskrivare! Så får man inte göra, det lärde vi oss på "work shop dagen" =P hihi. Stressigt och svårt det där, men himla kul var det. Mera sånt =)

2012-03-17 @ 23:54:58
URL: http://minoru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0