Våffeldagen!

Ja, jag vet att våffeldagen egentligen är på söndag, men med pappa borta dansar råttorna som tycker om våfflor på bordet! Pappa tog sitt pick och pack igår och hoppade på tåget till Arlanda stad för tre dagars seminarium och konferens nånting. I alla fall så är han tillbaka den 22..

Våfflor med grädde, vanlijglass och jordgubbssylt blev det. Vi bjöd hem storasyster som fick stå mest vid järnet och våffla. Smaskens var det! Enda nackdelen är att man blir rätt så illamående och mätt av våfflor om man proppar i sig för många. Men lätt värt det!

En annan rolig sak med dagen var seminariumet om de personliga breven. Läraren Bertil gick i tur och ordning igenom allas brev och visade upp de på powerpoint så alla fick granska och komma med synpunkter. Jag var sist ut, det var lite nervöst! Men när alla väl hade läst mina brev så kändes det bättre, fick lite kritik om saker jag själv tänkt ändra, men även lite god kritik om meningar som tydligen var bra :)

En tredje bra sak med denna dag var att jag mailade vår kursansvarig och fick reda på resultatet från förra hemtentan (som vi skulle fått för typ 5 dar sen!!!) och jag klarade mig även denna gång! Yaay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0