Tenta och jag, tenta och jag

Som vanligt sitter jag och pillar naveln istället för att göra hemtenta, att jag aldrig lär mig. Det ska alltid vara så svårt att komma igång med tentan! När jag är klar så får jag ju helg, så vad tusan, kööör igång.
Jag sitter i alla fall inte och trånar ut genom fönstret, världens gråaste och blötaste dag. Huset mittemot har en två meter bred vattenpöl att hoppa över innan de kan komma in genom dörren. Mohaha!

Istället för tenta har jag tankarna på annat. Som till exempel 69 minuters mobilpratande eller att jag idag blev erbjuden min första lägenhet!! Dock är det en tvåa, som jag inte behöver och jag har inget jobb, så kanske inte ens tittar på den. Men skam den som ger sig! Nu har jag kommit upp i rätt poängliga så nu så!


Och nu tenta, nu ska du döden dö! (öh ja alltså bli färdigskriven, eller iaf få lite text)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0