Skön sol, doktorn, inget solande, pengar till midsommar!

Ögat är oförändrat så idag gick doktorn emot landstingets vilja att hålla sig inom regionen, och mailade ner till Linköping. Tydligen tillhör Uppsala regionen, men trots att det fanns en människa med samma problem som jag där, så kom det inga nya idéer därifrån. Men jag är inte ensam! Mer medicin blev dagens bud, 3 olika droppar 7 ggr om dagen och nystart med jäkla pillren som gör att jag inte kan vara ute för mycket i solen..
Måste även passa på att klaga på omständiga apoteket! De måste ju beställa allt nuförtiden! Suck och stort ve! Hämtas om två dar..

Jag hann även med att deklarera idag också, och yaay min midsommar blir kul! 4 319 små slantar kommer trilla in på kontot då! Jag vann familje-fajten i år med alltså! Jag slog syrran med 500 spänn förra året, men ökade till 3000 detta år! Mohaha! 

Idag är sista dagen någonsin som jag är 22 år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0