Plattan i mattan!

Snö!!!? Snöööö? Va tusan, nej tack snälla! Asfalt? Jaaa och sol, vår och varma plusgrader! Come on!

Igår var jag till gamla jobbet en sväng och hälsade på! Jag hade bakat brownies som gjorde att tanterna släppte in mig genom dörren, en muta är bra ibland^^ Det var riktigt trevlig och kul att träffa alla igen. Jag var där i 2,5 h och hann fika två gånger och hälsa på alla barnen på alla fyra avdelningar. Några kände igen mig och några förstod inte att jag varit borta länge utan ropade "fröken" eller kom och drog mig i handen för jag skulle ta ner nåt. Så söta!

Efter, darrig av koffein kicken (varför, varför tål jag mer än typ 2 koppar? Nu drack jag 4..) tog jag mig hem till syrran där vi skötte om hennes cykel och lagade lunch! Sen blev det att gå till skolan! Att gå! Jiho vad skönt det var att byta skola lite, nära och bra säger jag bara! Och riktigt fräscha och härliga datorer hade de med! 
Vi slutade kl 19 så det var mörkt ute när jag tog mig hem. Dessutom tyckte grannkatten att det var en bra tid att skrämmas, han hoppade bokstavligen upp ur busken precis framför mig där jag oskyldigt vandrade fram! 
Thank you very much!

Idag blir det att tvätta och försöka packa väskan lite iaf! För imon, (efter skolan..) går tuff-tuff-tåget med mig ombord till Örebro! Och till en fantastisk helg med de flesta av de bästa personerna!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0