Mindre bra, bra

Inga ägg till äggröra, möglig gurka och inget smör till smörgås - ingen bra start på härlig frukostdag! Men en bra sak blev att jag i alla fall gjort en matlåda till lunch!

Dala lås kom och bytte dörrlås idag. Men en riktigt bra sak var att de både var godis att kolla på ;-) Oooh!

Lägenheten under är vattenskadad i taket och vaktis kommer in till mitt kök för att leta läckor. Stannade så länge att jag funderade på att bjuda på kaffe..! Men en bra sak var att det inte var denna lägenhet som läckte!

Därefter har dagen bara bjudit på bra saker! Jag fick till exempel en present till frukost imorse, eller jag fick först ett samtal om att leta fram den. En stegräknare! Dessutom en stegräknare med överfallsalarm!? Jag höll på att skratta ihjäl mig! Men trevligt, nu kan jag även vandra i mörkret.. 



Ha en himla skoj dag alla ni trevliga där ute! Det kommer jag absolut ha!!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0