Livet leker!

Seminariumet idag var riktigt kul! Jag och Sanna hade ju bilreklamer, och vi fick börja babbla lite om dem. När man ser samma sorts reklamer bredvid varandra så ser man hur lika de verkligen är! De andra hade bland annat, parfym-, kaffe- och möbelreklamer. Intressant var ordet!
 
På tal om reklam, har ni sett Canal Digitals nya reklam på internet? "Gör slut med Robert. Tryck här." Haha.. De har fantasi i alla fall och driver med konkurrenten, alltså Boxers Robert. De försöker få över 1000 kunder från tv-leverantören Boxer till att ha Canal Digitals som tv-leverantör istället. De som nappar erbjuds en "gör-slut-rabatt" ^^ Haha, alla sätt är bra, helst de roliga! (Och de är ju framgångsrika eftersom jag skrattar åt reklamen och t.om. sprider den viralt vidare;))

Annars har dagen gått fort idag. Det känns inte som att det är måndag idag, jag är så dagvill nuförtiden så allt bara blir snurrigt! Men fredagen har jag koll på i alla fall, för då ska jag åka och hälsa på härliga Natalie i Örebro! Ska bli så himla kul!
  



Skulle jag någonsin skriva en självbiografi (vilket chansen är lika med att jag åker på semester till månen) men om, ett stort ooom, då skulle den heta "Sagan om de tre tornen" ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0