It´s a family thing

Haft en härlig familjedag! En heldag på Ikea, med medföljande lunch och lite små shopping! En tur i köpcentret och till Mediamarkt! Min knasiga familj röstade alla för att stanna vid "glasstället" (jag med!) Vilket vi gjorde, även om vi skuttade från kiosken lite besvikna eftersom de inte börjat med glass än.. Efter att ha kommit hem har resterande medlemmar av klanen Lundell klippt och pillat på min lugg! Tror det kan hända att den är en aning mer rak nu! Efter den halvtimmen så borde den vara det! Aja, värre kan den ju inte bli ;-)

Ens familj är ens familj! Jag är dålig på att äta frukt så nu prackar pappa på mig en frukt vid varje tillfälle han kommer på. Hittills idag har jag ätit, (trots att jag inte varit hemma!) ett äpple, en banan och en apelsin! Dessutom hotade syrran med hårda konsekvenser om jag inte tog emot och såg på nya serien "Downton Abbey", vilket jag har gjort igår och, faktiskt; den är inte så pjåkig! Om man gillar lite gammaldags stil med butlar och betjänter och hertigar och stora slott, fattiga och rika! Rekommenderas!

Nu dags att göra det man oftast gör efter att ha kommit hem från Ikea.. Skruva ihop pappas inköp: en stor byrå och en lite mindre byrå. Köör! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0