Har jag skrivit av mig?

Idag bestämde min dator att det var dags att uppdateras, hela internet har format om sig och alla sparade favoritsidor är borta. Tack så mycket lilla vän, jag gillar dig med.

Jag hatar känslan av att lämna ifrån sig något som man inte är nöjd med, men nu är i alla fall mina personliga brev inskickade. Bra skulle jag inte säga att de blev, men som sagt, jag hade nog aldrig blivit helt nöjd heller. 
Det är konstigt det där, att jag har så svårt att skriva nu. När jag var liten älskade jag att skriva, fick vi en uppgift att skriva en berättelse hade jag producerat minst tre medan de andra små barnen var på sin första! Och det var många eftermiddagar som läraren bad oss ta fram våra "berättelseböcker". Även i gymnasiet fortsatte skrivlusten och jag var med och gjorde en skoltidning. Allt detta ledde till viss del till att jag valde MKV nu på högskolan. Men vad har hänt med skrivlusten? Eller den finns kvar, men fantasin, tankarna och kreativiteten? Jag tror min skalle behöver åka på rehab.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0