Flum, härliga flum!

Jag har redan förut nämnt att vissa i min familj tycker att MKV är ett flum-program. Idag fick jag höra lite mer om vad vi gör på lektionerna som t.ex: 

#Vi kladdar lite med kritor
#Hittar på dikter till blommiga trädgårshandskar (vi fick ett par trädgårshandskar en föreläsning)
#Leker med bilder och dataprogram
#Tuggar lite på en kaka
#Har tentor där vi får gissa och inga svar är fel
#Aldrig salstentor, alltid hemtentor (vilket inte stämmer eftersom vi kmr ha iaf en salstenta senare)

Däremot var syrrans program hårdare:

#Ekonomi är hardcore
#Tuffa 4 timmars föreläsningar
#Tentor som säger håll käften


Haha, ja jag trodde jag skulle trilla av pinn av skrattanfallet jag hade när hon räknade upp anledningarna med pipig röst^^ Vad ska man säga? Alla program är olika, alla hoppas helt enkelt på ett jobb efter utbildningen som man är intresserad av. Jag skulle också kunnat gått ekonomi, fast då hade jag dött lite inombords eftersom jag inte skulle vilja jobba med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0