Då är man ett år äldre

Oj vad helgen sprang iväg snabbt. Mycket hanns dock med.

Jag fyllde äldre redan före helgen och jag hade en helt fantastisk födelsedag! Rosa rosor, goood mat, smaskig hallonmoussetårta, färgglada ballonger och fina presenter. Fredagen kom med lite skola, och fortsatt firande, när storasyster bjöd på lunch på Dalasalen! Underbaaart gott! Därefter väntade en fika och skvallerstund med bästa tjejgänget. 

Lördagen, hm var till Falun en sväng för att shoppa med pappa. Åkte dessutom till gammel-morbrors hus för att plocka ur det sista ur hans förråd (han har flyttat in på hem) Hemåt valde vi vägen över Vika-Strand och förbi mormors gamla hus. Grannarna driver fortfarande sin kennel och hade de varit hemma hade jag säkert fått träffa på de vanliga fluffvalparna. Men inte.
På kvällen blev det lördagsmys med chokladbollar, fusk-cola (från min nya soda stream) och Lewis.

Igår var jag på gymmet igen, tro det eller ej! Vi spenderade mer tid där än sist, och fortfarande helt ensamma i motionsrummet. Najs! Det blev även en blink tillbaka till barndomen när vi öppnade dörren till idrottsalen och sprang rakt igenom den. Som man gjorde när man var mindre och väntade på att idrottslektionen skulle starta. Härligt att bara ta i och kuta!

Dock känner jag stelheten idag, aj aj aj! Jag är ju som sagt inte så ung längre^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0