Älskar att packa, hatar att packa upp

Hemma i Blge igen efter en grymt kul helg i sköna Örebro! Den fina staden bjöd på spöregn och gråa moln men inte en snöhäg eller snöflinga så långt ögat räckte! Och Natalies lilla 18 kvadrat rum fungerade utmärk som krypin för alla fem tjejer! Världens mysigaste rum med världens härligaste människor, det kunde inte bli bättre! Även och jag och Ebben slogs om täcket några nätter ;) 5 olika tåg har jag åkt på tre dar och pengar har självklart försvunnit från kontot, men investerat i smaskiga saker som godaste kladdkakan eller brownien!

Imon är det skola igen, vilket jag just nu inte känner alltför starkt för, jag är så trött att jag är slut som människa! Nu väntar dessutom det tråkigaste jag vet, att packa upp! Nä ska hämta filten och mysa ner framför Morden i midsomer och låtsas att jag får sova hela veckan ut!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0