Vuxenpoäng och vad som styr livet

Det måste det väl vara när man inför en enkel och kravlös shoppingdag först och främst skriver en inköpslista? Och dessutom skriver upp saker som diskmedel, rengöringsmedel och tandtråd? ^^ Jag ska även köpa en trisslott har jag tänkt. Det finns så många saker som jag vill göra just nu men som så klart kostar pengar, en av de sakerna är P&L som börjar redan nästa vecka. Biljetter finns fortfarande kvar och nu har jag bestämt att ödet får styra - fast jag vill gärna ha er hjälp. Kan ni alla hålla era tummar och tår imon och hoppas att min trisslott inte är en nitlott? För om den inte är det ska jag gå på P&L :) oavsett om jag bara vinner 25 spänn.. Varsågod ödet, det ligger i dina händer nu ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0