Sommarlov!

Äntligen kom det, som jag har längtat! Sista skoldagen idag, den stora presentationsdagen! Jag tyckte jag själv krånglade lite med ord och kom bort mig, men tack vare Sanna och Nathalie så var min grupp ändå fantastisk! Alla grupper var faktiskt fantastiska! Och nu är det sommarlov! Kändes lite tråkigt att säga hej då till klassen, vissa kommer jag inte att se förrän nästa vår (!) Men för nu är det bara sommar som gäller, även om den startade med att jag blev pissblöt och genomfrusen på vägen hem..

Imorgon ska syster firas, hon tog ju examen idag, min lilla ekonom! Ett stort jäkla gratis syrran! :) Imorgon bjuds det på hemligheter som du inte har en aning om. Förutom vår lunch of course ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0