Psyko-människor med pilbåge

Jag må hata fåglarna vid älven, de är aggressiva, dryga och skitar ner överallt. Jag har till och med fantiserat om att kasta sten på dem, men jag vet ändå att det är något jag aldrig, aldrig skulle göra. Och absolut inte detta. Denna stackars fågel och någon skjutit med en bågskyttepil! Pilen satt fast i foten så den inte kunde ta sig upp på land med kompisarna. Den var för svår att fånga och riskerade infektioner så den avlivades på plats. Läskigt vilka psykopat människor det finns..

Vid Älvhagen upptäcktes i lördags att någon skjutit en pil i en av grågässens fötter. Det slutade med att fågeln fick lov att avlivas.
Foto: http://www.dt.se/nyheter/borlange/1.4795831-skjuten-gas-fick-avlivas

En gladare nyhet är att polisen tror sig ha gripit Fasadklättraren, det är tryggt i Falun igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0