Hallå i stugan!

Min första sommarlovsvecka gick inte alls enligt plan. (Planen var att bara njuuuta) Istället har magkatarren kommit tillbaka i full galopp och knockat ner mig, Samtidigt som någon slags bakterie eller virus gjorde inbrott och smittade ner oss allihopa. Jag vet dock inte vilka av de ovälkomna gästerna som var mitt problem men jag har sprungit till ullrik i två dar och samtidigt däckat under filten med så hög feber att jag varit jättesocial! Jag träffade väldigt många från klassen, några av dem kom in med glass till mig. En annan knackade på fönstret och blev insläppt med en kattunge.. Ni hör vad kul jag har haft!

Jag lyckades i alla fall, trots dimmig skalle, laga en examensmiddag åt stora-syster. Det blev smarriga grillspett, egengjord potatissallad och en enkel chokladtårta med massor av jordgubbar till efterrätt. Dagen innan bjöd jag dessutom henne på grillbuffé på Mathörnan. Så, en mycket nöjd tjej blev det i alla fall. Tillsammans med fjärilshalsbandet som jag gav.

Nu har jag haft sommarlov i lite mer än en vecka och fortfarande märks det inte på vädret, Hallå sol och underbar värme vad är ni? Studentveckan är äntligen förbi (förutom höjden av allt på fredag of course), slipper man höra alla fulla tjejer skrika utanför fönstret varje natt. Hoppas avslutningarna får fint väder imorgon i alla fall då. De klarade sig ju på balen idag i alla fall.

Nä, dags att avsluta denna novell och ta en skön dusch istället. Ha det bra där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0