Glad midsommar!

Hoppas ni har en lika bra dag som jag! Den traditionella midsommarkransen är gjord och midsommarmåltiden är precis avslutad! Magen är fylld med allt som hör midsommar till, godaste färskpotatisen, gräslök, gräddfil, sallad och grillad köttbit! (sillen hoppade jag över, blä blä) Tillsist rundades allt av med en underbart god jordgubbstårta! Älska midsommar! Nu rullar jag snarare än går fram, men det var så gott så att det är helt klart värt det:)

Efter att ha vinkat iväg syrran är det nu dags för mig att hoppa in i duschen och snygga till mig lite. Därefter väntar en kväll med grillning, skratt och bollsparkande bland goda vänner! Ha en trevlig midsommar alla ni där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0