Blixt och dunder, var är solen?

Mina darriga ben börjar äntligen stilla sig. Tog en långpromenad med syrran, hack i häl det långa paraplytåget från skolan. De var finklädda, bärde flaggan högt men hade visst inte så tur med vädret. För mig blir det lugna puckar i helgen, Stockholm trippen blev inställd, stort snyft. Här hemma har pappa åkt på var det nu var som jag hade. Ullrik har fullt upp. Trevligt. Jag kan inte nog säga hur mycket jag vill ha en egen lägenhet och jag letar och ringer dygnet runt. Dock har jag som alla redan vet inget sommarjobb. Men eftersom skatten kom nu i juni blir det bara juli månad utan pengar, och det överlever jag lätt! Massa pengar har redan flytt sin kos från mitt konto, och för er som vill hitta på något kan jag nämna att jag är mer slösaktig nu i början av lovet än senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0