Biljett minus dörr

Endast en dator på tre personer, och den är så klart min. Konstigt nog aldrig ledig nuförtiden när pappas dator är på lagning.. Ingen mikro har vi heller längre, det kändes lite skumt de första dagarna, en vana är inte så lätt att bryta! Men det värsta av allt, jag har ingen dörr till mitt rum!
Man kan säga mycket om föräldrar men nackdelen med dem är att de alltid tror att de har rätt om allting och alltid ska tjafsa om små detaljer som jacka när de regnar eller skor på fötterna. Nu hade den ena rätt att dörren såg ut som den skulle gå sönder, jag fick den nästan över mig igår kväll. Tydligen kan herr allti-allo inte laga den själv, så vaktis kommer på besök måndag eller tisdag..suck. Tills dess är det öppet jämt här och vi sitter och stirrar på varandra i två olika rum. Behöver jag nämna att jag sökt 7 olika lägenheter sen igår? Gack!
 
En god nyhet är i alla fall att, trots att jag köpte två nitlotter, har jag nu en P&L biljett! Dock bara fredag-lördag men ändå! Lyckades dessutom  få ner den med cirka 400 spänn så den blev inte alltför dyr heller =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0