Happy!

Har en heltokig konversation med mina gamla dagis..åh förlåt.. förskole-kollegor! De kallar mig en barnunge och jag kallar dem pensionärer! De verkar inte tycka att jag är riktigt mogen för den supercoola racerbilen som den ena önskar sig!

Ååh vissa saker saknar man bara; festliga konversationer, heltokiga gapflabb, töntdansen framför förstummade barn, eftermiddagarna!, lunch fajterna, "A bird is a word!" och en hel del mer! Träningsvärk i magen var vanligt förekommande :)

Jag blev inbjuden att komma förbi om jag är i krokarna! Och ta med ett gäng äpplen till lärarna^^ Har jag ledig tid så svänger jag jättegärna förbi med godsaker! Kanske är det någon som vill hänga på? Göra ett besök på min tokiga gamla arbetsplats!


Trädplantering i sandlådan!

Jag hade tänkt plugga lite, men vi har snackat på i två timmar och haft det så trevligt, och jag antar att det strax är dags att sova istället! Så GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0