Don't stop believing!

Idag har jag varit och sett på Breaking dawn för andra, och sista gången^^ När jag kom hem var det tänkt att jag skulle laga mat, men det struntade jag i! Bakade en chokladkaka istället! Stack näsan utanför dörren åter igen en sväng och frös nästan ihjäl! Därefter diskade jag upp kaoset i köket medan någon passade på att mörda kylskåpet!

Vem mördar ett stackars försvarslöst kylskåp!? Sakta började en stor pöl av rött bildas nedanför kylskåpsdörren.. Mysteriet fick sin lösning när kylskåpet öppnades. Beviset fanns i kylskåpet! Från högsta hyllan hade rödbetsburken bestämt sig för att inte leva längre! Den hade landat längst ner och lagt sig på sidan och gråtit ett stor skvätt!

Imorgon blir det mer plugg och sen förhoppningstvis en träff med världens bästa tjejer! Nu blir det Frasier och chokladkaka! Goodnight everybody!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0