Feed me!

Hade en riktigt rolig kväll igår! Väldigt mkt folk var ute på husgung och en hel del roligt folk med!^^ Vi shakade loss mest i schlagerbaren och sjöng tills halsarna sa stopp! Kan vara en av anledningarna till varför jag är hes och har ont i halsen idag! Ack, ack!

Jag är också inne i en hungerperiod nu igen! Det kan just idag bero på att jag är bakis, men jag var hungrig redan hela dagen igår med. Detta kommer inte bli så fantastiskt kul med tanke på att jag har skola från 10 till 15 imon (blir alltså 9-16). Hm dubbla matlådor?! Kanske kan vara nåt!

Nä nu har jag bestämt att jag städat fint nog och ska mysa ner mig i soffan, äta choklad och kika lite på de 101 dalmatinerna ist! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0