My Computer, My Friend

Imorse fick jag panik! Min kära vän ville inte starta! Det enda min dator visade var en helvit skärm. Efter lång väntan, flera ut- och inloggningar och omstarter så kom jag tillslut in på datorns andra användare! Därmed startade operation Föra-över-ALLT-till-extern-hårddisk och förnya virusskyddet. Vilket jag sysslade med större delen av förmiddagen! Och eftersom nye lärarna inte har hyfs nog att lägga ut seminarieuppgiften så hade jag iaf inget viktigare att göra..!

Idag har jag nyttiga fredagen! Käkat morot- och gurkstavar! (Okej, okej en bit av en chokladkaka slank också ner) Och jag kikar på någon sorts UFO-film med en läskig stor robotliknande varelse! (har jag nämt att jag är lite skrajsen för vissa robotar? Nä visst inte.) I alla fall så har jag en lugn fredag. När jag ställde mig upp imorse ville inte min vad vara med, så med att fixa datorn har jag även vilat benet! Antingen så lyckades jag sova konstigt eller så var det lite träningsvärk sen Wii-spelandet igår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0