Tjohopp tra la la laaa..!

Strax dags att ta första etappen till skolan! Eller strax och strax men om en stund, sisådär 30-40 min.. Men så blir det när man är uppe i tid och inte har något att göra! Idag vaknade jag kvart över sju och hörde någon rotade runt och tappade saker, inne i lägenheten! Det var ju sjävaste hustomten Sören som var på besök åter igen (a.k.a vaktmästare) Drygpelle! Det var bara att säga godmorgon och visa upp hur jäkla snygg jag är helt nyvaken! Och inte hade jag någon bra frukost hemma heller, inte en smula bara lite yoghurt som gick ut igår!?

Så nu hoppas jag att dagen bara blir bättre! Seminarium två står på schemat i dubbel bemärkelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0