Respekt!?

Jag är en hund-människa, jag skulle jättegärna vilja ha en lurvig fyrfoting med glatt viftande svans. Men alla är inte hund-människor, skulle jag ha haft en egen skulle jag respektera det. Vissa människor har tydligen ingen respekt alls! Ta min hund-rädde syrra som exempel. Hon vandrade hem från jobbet med musik i öronen och huvan uppe, plötsligt dök två lösa hundar upp och sprang mot henne! De båda hoppade upp på henne och nådde till midjan med tassarna. Hon skrek rakt ut! Ägaren gick en bit därifrån med sin mobil, han kollade upp, såg vad som hände och återvände till mobilen!
Är det så beroende folk har blivit av smartphones? ;-) Han borde faktiskt ha ropat på hundarna, eller om han tänkt kolla mobilen istället borde de varit kopplade i bostadsområdet. 

Nu gick ju allt bra, hundarna tröttnade och de skällde glatt, men ändå, hon är rädd och var riktigt rädd då! Darrade när hon fortsatte gå. Det är bara jag som får skrämma syrran sådär med min framtida vovve! :) Så det så!


Kommentarer
Postat av: M-L

Vilken knäpp kille! Din syrra skulle ha skällt ut han rejält! :O

2012-01-15 @ 20:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0