Ondsint url!

Mitt antivirus-program stoppade precis ett ondsint url! Snacka om att det måste varit en riktigt hemskt virus, eftersom de använde en så stark term, inte "elakt" eller bara "virus", utan ONDSINT.. Vilket tur att jag instrallerade antivirus igen då! Inte vill jag ha något ondsint på min dator!


Sen tänkte jag bara nämna, eftersom jag fått frågor om det, att i inlägget Finn fem fel, var det kortet högst upp som var photofixat! "Felen" var: fejk solbränna, tandblekning, fejk mascara, anti-rynk fri, försvunna skönhetsfläckar, smalare och en "varmare" ljusbelysning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det var det värsta ett ondsint virus!!

Det var as kul tycker jag.. tur att det blev stoppat!

Men jag kan inte kommentera din blogg med namn, det försvinner lixom så fort jag fyllt i allt!

Poff så är det borta, sjukt störigt.. Eller ondsint?

// h11sator

2012-01-30 @ 21:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0