Några härliga citat!

"Om man stoppar huvudet i busken, visar man häcken för världen"

"Jag är fläckvis intelligent"

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till,
kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig"

"Har man en rollator så är man fri"

"Tänk positivt, snälla tankar gör dig vacker"

"En del når alltid sina uppsatta mål - de har folk som håller i stegen"

"Människans naturliga grundtillstånd är att inte i onödan stiga upp ur sängen.

"Du blir bara stor om du vågar vara liten."

"Livet är en tragedi när man ser det i närbild, men en komedi sett på håll"

"Om du vill lära känna vägen framför dig, fråga dem som går åt andra hållet."

"Regler är sånt som skrivs för idioter. Vi andra jobbar efter sunt förnuft."


De flesta är från min citat-adventskalender som jag gjorde till syrran en jul, därför kan jag inte säga var alla kommer ifrån :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0