Kanon kalas kväll

Ikväll blir det kalas! Vilket ska bli kalas-kul! Haha.. Förferre hos Sanna och utgång på husgung! Jag har varit där EN gång tidigare, nu för så längesen att jag knappt kommer ihåg! (förutom när vi var på studentfesten då, men där stod jag ju med St Mongo i gammel-tjoha-salen hela kvällen, så det kan inte ens räknas!)

Jag gäspar just nu, men med lite mat i en kurrande mage och en uppfriskande dusch, med volymschampo istället för torrschampo, och jag är fit for fight! För övrigt blir det inga stora gapflabb ikväll, eller det blir det säkert men jag kan ändå inte andas så jäättebra i min nya härliga klänning! Om jag inte drar ner dragkedjan där bak förstås, vilket får bli nöd planen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok, vi får inte skratta alls ikväll då.. ;)

Haha.. Goood luck! / h11sator

2012-01-28 @ 17:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0