Käftis, tandis, tandläkaren..

Imorgon ska jag till tandis för första gången på typ 3 år.. och är riktigt stolt över min själv som suttit hela dagen idag och pluggat bredvid två öppnade chokladkartonger utan att tagit minsta smakbit! Tandläkarhotet är ett bra hot! Sist min kompis var där fick hon höra att om om inte använde tandtråd och tandskölj, skulle hennes tänder trilla ut i framtiden! (hon hade inflammerat tandkött) Den ni! Tänk egentligen vilken maktposition tandläkare har! Det har man aldrig övervägt att bli! Fast rota i andras munnar, nej tack! Reklam får lov att vara min grej! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var inte dåligt att låta bbli chokladen heeela dagen! Duktig tjej!

2012-01-20 @ 15:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0